Vanlige Problemer

Smilet er en viktig del av personligheten vår og det er ofte først når vi mister en tann eller utsettes for skader på tennene at vi ser hvilken betydning de har.

Før i tiden var tannpine et vanligere problem enn det er i dag takket være at vi i tannhelseteamet nå vet mye mer om hvordan vi kan forebygge skader sammen med pasientene våre. Likevel vil enkelte fortsatt oppleve at det oppstår akutte problemer. Det kan f.eks være sterke smerter og hevelse i forbindelse med en visdomstann eller hevelse og ømhet i tannkjøttet. Andre plager som kanskje ikke er like akutte, men likevel plagsomme, kan være ising i tennene eller dårlig ånde.

I menyen til venstre vil du finne svar på mange av de problemene som vi kan hjelpe deg med om det skulle være behov for det. Er det andre spørsmål du ønsker svar på er det selvfølgelig bare å ta kontakt.

”Vi ønsker at våre pasienter skal være fornøyd med smilet sitt og føle seg trygg på at de har en god munnhelse.”

Vi hjelper deg når du trenger det!

Akutte problemer vil alltid bli prioritert høyt hos oss. Som pasient hos oss kan du være trygg på at vi hjelper deg raskt om akutte problemer skulle oppstå. Takket være moderne digitale teknikker kan vi ofte stille en foreløpig diagnose via telefonen slik at vi allerede når du kommer har en plan for hva som bør gjøres.