Digitalt røntgen

Rett behandling i rett tid

Røntgen er et viktig hjelpemiddel i moderne tannbehandling. Med en røntgenundersøkelse får vi muligheten til å se ting som kan være umulig å oppdage ellers.

Dagens moderne tannbehandling legger vekt på forebyggende tiltak. Da bør vi oppdage eventuell sykdom på et så tidlig stadium som mulig. Om vi i dag hadde fulgt gammel praksis og ventet til tennene begynte å verke og gjøre vondt, ville mulighetene for tilheling vanligvis vært mye dårligere eller umulig.

Ved en røntgenundersøkelse kan vi lete etter karies, lokalisere infeksjoner, kontrollere tilheling og oppdage skader på kjeveben og tenner. Les mer om digitalrøntgen til høyre

Vi vi tilbyr OPG (panoramarøntgen):

Pasientinformasjon er viktig i moderne tannbehandling.

Røntgenundersøkelsen gjør det mulig å oppdage sykdommer i tide.

Digital røntgen